Albert Einstein
מיתוג עסקים שעושה הבדל ויוצר ערך אמיתי, הנו מקור החיים והכוח המניע שלנו בבירנו.
השאר פרטים ויועץ מקצועי
ייצור איתך קשר
5 טיפים לטירגוט מודעות ברשת הלינקדאין
5 טיפים לטירגוט מודעות ברשת הלינקדאין תארו לעצמכם שיצרתם את התוכן השיווקי הטוב ביותר שניתן ליצור, מחושב, מנוסח, מעניין, מרתק, ישיר, מדוייק, מעביר מסר ברור, כזה שאתם משוכנעים שיהיה בעל ערך והשפעה. ואז אתם מבינים שישנה עוד בעיה אחת: המסר שיצרתם, המודעה שמכילה אותו, צריכים בסופו של יום, להגיע ליעדם ולפגוש את קהלי היעד […]
הנחות יסוד בעולם המיתוג שחשוב להימנע מהן
הנחות יסוד בעולם המיתוג שחשוב להימנע מהן חשוב להבין מהו מיתוג יעיל ואפקטיבי, על מנת שנוכל לפתח מותג איכותי ומוצלח על פי צורכי השוק ולא לפי הנחות יסוד שגויות. בעולם של היום יזמים מוצפים בהמון מידע ורעיונות כאשר הם מנסים לייצר מותג איכותי. הנחת היסוד של רבים היא שמיתוג חשוב מאחר והוא מעביר מסר […]
Coke or Pepsi? It’s all in the head
פפסי או קוקה? הכל בראש
Coke or Pepsi? It’s all in the head קבלת החלטות הנה פעולה לא רציונאלית בעליל, ובזו טמונה תכליתה וחיוניותה של פעולת מיתוג מקצועית ומוצלחת כולנו עדיין סוג של קופים!בין אם אתם מאמינים בכוח הבריאה האלוהי או מחסידי דארווין, תכלס כולנו (כולל לגמרי גם אותי), סוג של קופים (בלי חס וחלילה לפגוע במין זה או אחר של […]
Tactics VS Strategy טקטיקה כנגד אסטרטגיה בצל משבר הקורונה (covid-19)
Tactics VS Strategy טקטיקה כנגד אסטרטגיה בצל משבר הקורונה (covid-19) רבות עוד ילמד ויכתב על משבר הקורונה COVIDE-19 אחד מהשפעות מגיפת הקורונה (covid-19) כבר מובחן וברור, יהיה משבר כלכלי כלל עולמי עמוק, כואב ומאתגר. זוהי תקופה בה כולנו פתאום נחשפים למאות אם לא אלפי מסרים פרסומיים ביום המציעים לנו נוסחאות פלא, שיטות חדשניות, מיני ׳דברים׳ שלא […]
Fight or Flight שישה טיפים שיעזרו לכם לעבור את המשבר בשלום
איך כבעלי עסק נתמודד עם משבר הקורונה (covid-19) ואף נצא ממנו מחוזקים Fight or Flight היי לכולם. כותב לכם מסר חשוב זה במדי חייל שגוייס בצו 8 לנוכח משבר הקורונה (covid-19) וכעצמאי שמנהל עסק וחשוב לו גם לשרוד על מנת לספר (-: ברור לכולם שאנחנו כבר בתוכו של משבר כלכלי שאת עוצמת השפעתו, שיאו תוצאותיו והשלכותיו לא […]
מהו דמותג?!
מהו דמותג?! רוצה לוודא ששם המותג שלך ייזכר ? זהו בדיוק תפקידו של ׳דמותג׳. איש הצמיגים של מישלין, רונלד מקדולנד, התוכי של בזק, היונים של הביטוח הישיר, העז של פז, התינוק של במבה, החתלתול השמנמנן של קרלו, הפנתר של צ׳יטוס, הג׳ירף של רשת טוייס אר אס, אלו רק מתי מעט מן הדמויות הממותגות שאנו פוגשים […]
למה בכלל צריך מיתוג
למה בכלל צריך מיתוג המומחים טוענים שבערך לפני 60 שנה התחולל המפנה הדרמטי שיוביל לימים למציאות בה אנו חיים כיום. אז, לפני כמה עשרות שנים החל תהליך שבמהלכו תהפוך המילה ״תחרות״, למושג שאינו רק מתחום הספורט. למה ואיך זה קרה? ולמעט הסטוריה. עוד משחר ההסטוריה נהגו בעיקר בעלי ממון, לרכוש מוצרים שונים שנחשבו מבחינתם יוקרתיים ו/או איכותיים במיוחד […]
פסכולוגיית השימוש בצבעים
פסיכולוגיית השימוש בצבעים. לכל אחד מאיתנו קיים צבע, או פלטת צבעים אשר מוצאת חן בעיניו במיוחד. הגוון האהוב משתנה מאדם לאדם, ולרוב ניתן לחשוב, כי שימוש בצבע מסויים הוא שיקול אסתטי בלבד, אשר לא מהווה משתנה פסיכולוגי בעל חשיבות.אך אם נשים לב לכך – נגלה שלא מעט חברות מתחום מסויים, יעדיפו גוון תואם.צירוף מקרים? חוסר מקוריות? […]
שיווק נכון במדיה החברתית
.שיווק במדיה חברתית כיצד מתמודדים עם האתגרים המרכזיים בשיווק ברשתות החברתיות .כיום, ישנם כ2.3 מיליארד חשבונות מדיה חברתית פעילים ברחבי העולם , זה כמעט שליש מסך האוכלוסייה על פני כדור הארץ! כעסקים , אנו נרגיש ברי מזל בכדי להגיע אפילו ל 0.00001% מסך המשתמשים בפוסטים אשר אנחנו מפרסמים במדיה החברתית. בכל מקום בו אנו […]