שיווק דיגיטלי – אימון תוכן

תוכנית פיתוח-מקצועי לאנשי סושיאל

על התוכנית: יצירת תוכן איכותי ומדויק, כזה שבאמת משרת את יעדיה השיווקיים של החברה, נחשבת לאחת המשימות המורכבות, המאתגרות, הרגישות והשוחקות בין כלל הפעילויות השיווקיות בארגון.

ידוע כי עולם התוכן בסושיאל (רשתות חברתיות) מתפתח באופן רציף וכיוצרי תוכן עלינו להתאים עצמנו יומיום – לזירה, לאלגוריתם, לפיצ׳רים החדשים, לפלטפורמות המתחדשות, לתוכן שמתחרה בנו ועוד.

כלל האתגרים הללו, יחד עם אתגרים נוספים כמו פוליטיקה פנים-ארגונית, ביורוקרטיה באישור תכנים, שחיקת היצירתיות, שחיקת תקציבי הפקה ועוד – הופכים את תפקיד אנשי התוכן בסושיאל לעמוס, למסובך ולקשה במיוחד.

כאן אנו נכנסים לתמונה:

תכנית זו נבנתה במיוחד עבור אנשי סושיאל שמבינים את הצורך להתפתח לצמוח ולייצר ערך למרות וכנגד כל האתגרים. תכנית זו עוסקת בפיתוח-מקצועי המתבסס על חניכה אחד על אחד עם יועץ תוכן מומחה, כולל תרגול ואימון מקצועי בליווי צמוד. לתוכנית באופן עקרוני, מסגרת מובנית אך מותאמת על פי הניואנסים הרלוונטיים לכל איש או אשת סושיאל בהתאם לצרכים.

משך התוכנית בין 2-6 חודשים בהתאם לצורכי הלקוח.

מה בתוכנית?

  • דו״ח ניתוח ביצועי התוכן הקיים
  • בניית תוכנית אימון אישית המותאמת ללקוח
  • ייעוץ וליווי בבניית תוכנית אסטרטגיית תוכן בסושיאל
  • ייעוץ וליווי בהטמעת התוכנית האסטרטגית ובביצוע אופטימיזציה
  • אימון ולימוד יכולות מקצועיות ביצירת תוכן – טקסטואלי, גרפי ווידאו
  • ייעוץ בייעול ותכנון תהליכי העבודה עם תוכן
  • ניהול פגישות קריאייטיב לצורכי הלקוח
  • רכיבי ייעוץ נוספים בהתאם לצורכי הלקוח

 מי אנחנו?

מוביל התכנית הנו אמיר אפל, מומחה לתוכן ולקריאייטיב, ובעל ניסיון רב בייעוץ לאנשי סושיאל.
אמיר הקים וניהל את מחלקת הקריאייטיב בבן חורין-אלכסנדרוביץ׳, חברת ייעוץ התקשורת מהמובילות בתחומה. מעל ל-7 שנות ניסיון ביצירת תוכן ובניהול תקשורת דיגיטל עבור מגוון ארגונים, ביניהם: טוטו, רשות החדשנות, קק״ל, ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מכללת ספיר, לבנת פורן, מגדלי הים התיכון, רשות החשמל ועוד. כיום אמיר מביא איתו לתוכנית את כל הידע והניסיון שצבר בעבודה עם תוכן בסושיאל – תכנון אסטרטגיית תוכן, בניית תוכניות פרקטיות, יצירת תוכן שמביא תוצאות, פיצוח קריאייטיב, יעילות ביצירה, מדידה ואופטימיזציה לתוכן ועוד.

למי מתאימה התכנית?

התוכנית אידיאלית במיוחד עבור אלו העומדים בקריטריונים הבאים:

  • מנהלי סושיאל – שכירים או עצמאיים, העוסקים ביצירת תוכן
  • בעלי רצון להתפתח, להתחדד ולהצטיין ביצירת תוכן
  • יוצרי תוכן שאין להם מספיק זמן להתפתח בצורה עצמאית

מעניין? שאלות נוספות? בואו נצא לדרך….

    שם (*)

    דוא"ל (*)

    טל (*)

    חברה

    הודעה