השאר פרטים ויועץ מקצועי
ייצור איתך קשר

מדוע פרופיל לינקאדין עסקי איכותי כל כך חשוב עבורם עסקים?

רשת הלינקדאין הושקה רשמית ב- 5 במאי 2003: 9 חודשים לפני שפייסבוק הושקה בהרווארד. לינקדאין הנה הוותיקה מבין הרשתות החברתיות הגדולות שעדיין בשימוש מאסיבי עד היום ואף גדלה משמעותית כל שנה. לינקדאין הינה רשת חברתית עסקית המציעה למשתמשיה אפשרות ליצור שיתופי פעולה עסקיים, הכרות עם חברות בעיקר בתחום הB2B, פרסום מדויק וישיר הפונה לקהל יעד ממוקד, אפשרות לפנות באופן ישיר לבכירים בחברות וארגונים ואפשרויות עסקיות רבות ומגוונות. הרשת הוקמה בשנת 2002 ע”י היזם ריד הופמן, שהיה בעברו סמנכ”ל בחברת פייפאל. בשנת 2016 החברה נרכשה ע”י ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט ומאז נמצאת בצמיחה אדירת מימדים.

בניגוד לרשתות חברתיות אחרות, לינקדאין מאפשרות איתור של לקוחות פוטנציאלים בעיקר מעולמות הB2B ולכן היא מהווה אבן שואבת בכל מה שקשור להזדמנויות עסקיות בעיקר לחברות בעולמות הB2B. למעלה מ-5 מיליון חברות נמצאות בלינקדאין. 96% ממשווקי התוכן B2B משתמשים ברשת לצורך שיווק חברתי אורגני וממומן. זה הופך את לינקדאין לרשת המובילה למשווקי תוכן B2B, ואחריה טוויטר ופייסבוק (82% כל אחד). זה לא מפתיע, בהתחשב בכך שלינקדאין מציעה קרקע פוריה לאנשים המצפים ומחפשים תוכן הקשור לעולם העסקים. בלינקדאין חברים כ-61 מיליון “משפיעים בכירים”. אלה אינם משפיעים במובן של שיווק משפיענים, אלו הם מקבלי החלטות מובילים או משפיעי קבלת החלטות בתוך ארגונים.

מה היתרונות בפרסום בלינקאדין עסקי?

חברות המפרסמות מדי שבוע בלינקדאין חוות שיעור מעורבות גבוה פי 2 ולשם כך נדרש לשתף עדכונים באופן קבוע אם רוצים לשמור על שיעור מעורבות גבוה. החדשות הטובות הן שאתה צריך לפרסם רק פעם בשבוע כדי להגיע לרמת מעורבות גבוהה יותר. מחקרים מראים שהלידים שמגיעים מלינקדאין הם לקוחות איכותיים ולטווח ארוך. כך שגם אם ההשקעה הראשונית הייתה גבוהה, לאורך זמן תגלו שהיא משתלמת ביותר. משתמשים העידו כי התוכן בלינקדאין הוא בעל ערך עבורם ולכן הנטייה שלהם להיות מעורבים, לקרוא ולהגיב על התוכן המפורסם הוא גבוה יותר. לכן אם חשוב להתאים את התוכן לקהל היעד – מה שיוצר מעורבות גבוהה ואיכותית.

בנוסף, לינקאדין מהווה פלטפורמה אדירה עבור חברות בכל הנוגע לגיוס עובדים. בניגוד לרשת החברתית הפופולרית פייסבוק, שבה לפי שיעור רק 8% מהמשתמשים מעדכנים ומשתפים את הגדרות התפקיד ומקום העבודה בפרופיל שלהם, הגדרת התפקיד ומקום העבודה הינם הפרטים הראשוניים שעולים כשמצטרפים ללינקאדין, ומשתמשים נוטים לעדכן אותם בתדירות. כך שאם אתם בתהליך גיוס ורוצים להשיג את העובדים האיכותיים והמקצועיים ביותר, תוכלו לאתר אותם בלינקדאין.

רשת הלינקדאין הושקה רשמית ב- 5 במאי 2003: 9 חודשים לפני שפייסבוק הושקה בהרווארד. לינקדאין הנה הוותיקה מבין הרשתות החברתיות הגדולות שעדיין בשימוש מאסיבי עד היום ואף גדלה משמעותית כל שנה. לינקדאין הינה רשת חברתית עסקית המציעה למשתמשיה אפשרות ליצור שיתופי פעולה עסקיים, הכרות עם חברות בעיקר בתחום הB2B, פרסום מדויק וישיר הפונה לקהל יעד ממוקד, אפשרות לפנות באופן ישיר לבכירים בחברות וארגונים ואפשרויות עסקיות רבות ומגוונות. הרשת הוקמה בשנת 2002 ע”י היזם ריד הופמן, שהיה בעברו סמנכ”ל בחברת פייפאל. בשנת 2016 החברה נרכשה ע”י ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט ומאז נמצאת בצמיחה אדירת מימדים.

בניגוד לרשתות חברתיות אחרות, לינקדאין מאפשרות איתור של לקוחות פוטנציאלים בעיקר מעולמות הB2B ולכן היא מהווה אבן שואבת בכל מה שקשור להזדמנויות עסקיות בעיקר לחברות בעולמות הB2B. למעלה מ-5 מיליון חברות נמצאות בלינקדאין. 96% ממשווקי התוכן B2B משתמשים ברשת לצורך שיווק חברתי אורגני וממומן. זה הופך את לינקדאין לרשת המובילה למשווקי תוכן B2B, ואחריה טוויטר ופייסבוק (82% כל אחד). זה לא מפתיע, בהתחשב בכך שלינקדאין מציעה קרקע פוריה לאנשים המצפים ומחפשים תוכן הקשור לעולם העסקים. בלינקדאין חברים כ-61 מיליון “משפיעים בכירים”. אלה אינם משפיעים במובן של שיווק משפיענים, אלו הם מקבלי החלטות מובילים או משפיעי קבלת החלטות בתוך ארגונים.

דבר נוסף שחשוב לציין הוא שכיום אחד הנושאים הבוערים הוא הנושא של אבטחת מידע ושמירה על פרטי המשתמשים ברשתות החברתיות, ולינקדאין נחשבת לרשת החברתית המהימנה ביותר בארה”ב. 73% ממשתמשי המדיה החברתית מסכימים במידה מסוימת כי לינקדאין מגינה על פרטיותם ונתוניהם. ביחס ל- 53% בלבד עבור פייסבוק.

אנו בבירנו נדע לספק לכם מענה איכותי, יעיל וסופר מקצועי לפרסום, שיווק ויצירת נוכחות בלינקדאין להשגת תוצאות ממשיות. צוות המשרד כולל מומחים בעלי ניסיון עתיר שנים וידע מקצועי ומקיף שנרכש במהלך עשרות שנים של עבודה עם חברות מעולמות הB2B, בדגש על חברות טכנולוגיות, תעשייה, מכשור רפואי, הייטק ותעשיות עתירות ידע אחרות. אנו נלווה אתכם לאורך כל התהליך, יד ביד בשקיפות מלאה, במסירות, בבלעדיות, ובשותפות, החל בבניית אסטרטגיה שיווקית ותכנית עבודה החל ביצירת קשרים עסקים באמצעות כלים מגוונים המאפשרים חיבורים עסקיים ישירים עם בעלי תפקידים בכירים ומקבלי החלטות בחברות וארגונים הקשורים לתחומכם וכלה בהגברת המודעות למותג ע”י ביצוע מחקר מעמיק שיאפשר לזהות את צורכיהם של הלקוחות האולטימטיבים, לדייק ולהבין באמת ובאופן ברור עם מה הם האתגרים אתם הם מתמודדים תוך הבנה ברורה של הסביבה העסקית בה הם פועלים באופן אקטיבי, על המוצרים/שירותים שלהם, המתחרים, הטריטוריות, אמצעי ההפצה, כלי השיווק שלהם ועוד.

השירות שלנו כולל הקמה, פיתוח, ליווי, הדרכה שוטפת, וניהול של דף לינקאדין עסקי, יצירת פוסטים מותאמים לקהל היעד, באמצעות תוכן איכותי ומקצועי המכיל ערך מוסף המותאם לקהל היעד שלכם. נבנה לכם קמפיין פרסום לקהל יעד מדויק ואיכותי מעולמכם העסקי באמצעות טירגוט מפולח המאפשר להגיע לבעלי תפקידים בכירים בחברות לרבות מנכלים, אנשי שיווק ומכירות ואנשי מפתח אחרים.

במידה ואתם סבורים שרשת הלינקאדין הינה אפיק שיווקי ופרסומי שמתאים עבורכם, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו להתייעצות ללא עלות וללא התחייבות