BIRANO

join us to cre-8

אינסטגרם

מדוע כל כך חשוב לעסקים לפרסם באינסטגרם? כמה דברים שכדאי לדעת לפני שהולכים על פרסום באינסטגרם בתשלום


פלטפורמת האינסטגרם נחשבת לאחת המדיה החברתית הפופולריות ביותר עם כ 800 מיליון משתמשים פעילים חודשיים. המערכת כוללת מגוון רחב של כלים ואלמנטים שיכולים לסייע ביצירת קמפיין שיווקי מוצלח באינסטגרם. 

באמצעות פלטפורמה זו תוכלו ליצור פרופיל משלכם ולפרסם תוכן בתצורת טקסט, וידאו או תמונה. ככלל! המפתח לכל קמפיין שיווקי מוצלח יתחיל תמיד ב’הבנת הלקוח’  – צרכיו, מטרותיו, יעדיו, הסביבה העסקית בה פועל והאתגרים אתם מתמודד ועוד. לרשת האינסטגרם פוטנציאל רב עוצמה עבור כל סוג של עסק, מכיוון שהיא מספקת את היכולת וההזדמנות להתחבר לקהל היעד שלכם ברמה האישית.

עבור עסקים רבים, חיוני לקדם את חשבון האינסטגרם שלהם במטרה להשיג יותר מעורבות, עוקבים וכמובן להניע את קהלי היעד שלהם לקנייה. ישנן דרכים רבות, מגוונות ושונות לעשות זאת; הדרך הקונבנציונלית ביותר הנה פרסום תוכן שפונה לקהל היעד שלכם – ניתן לייצר תוכן ולפרסם אותו באמצעות קידום ממומן, או באופן “אורגני” ע”י שימוש בהאשטגים נכונים ושיתוף תכנים באופן עקבי. דרך נוספת וידועה ביעילותה, הנה שיתוף פעולה עם משפיעני רשת ומובילי דעה, (אושיות רשת) אשר להם קהל עוקבים גדול ורלוונטי…

לינקדאין

רשת הלינקדאין הושקה רשמית ב- 5 במאי 2003 :9 חודשים לפני שפייסבוק הושקה בהרווארד. לינקדאין הנה הוותיקה מבין הרשתות החברתיות הגדולות שעדיין בשימוש מאסיבי עד היום ואף גדלה משמעותית כל שנה. לינקדאין הינה רשת חברתית עסקית המציעה למשתמשיה אפשרות ליצור שיתופי פעולה עסקיים, הכרות עם חברות בעיקר בתחום הB2B, פרסום מדויק וישיר הפונה לקהל יעד ממוקד, אפשרות לפנות באופן ישיר לבכירים בחברות וארגונים ואפשרויות עסקיות רבות ומגוונות. הרשת הוקמה בשנת 2002 ע”י היזם ריד הופמן, שהיה בעברו סמנכ”ל בחברת פייפאל. בשנת 2016 החברה נרכשה ע”י ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט ומאז נמצאת בצמיחה אדירת מימדים.

בניגוד לרשתות חברתיות אחרות, לינקדאין מאפשרות איתור של לקוחות פוטנציאלים בעיקר מעולמות הB2B ולכן היא מהווה אבן שואבת בכל מה שקשור להזדמנויות עסקיות בעיקר לחברות בעולמות הB2B. למעלה מ-5 מיליון חברות נמצאות בלינקדאין. 96% ממשווקי התוכן B2B משתמשים ברשת לצורך שיווק חברתי אורגני וממומן. זה הופך את לינקדאין לרשת המובילה למשווקי תוכן B2B, ואחריה טוויטר ופייסבוק ( 82% כל אחד). זה לא מפתיע, בהתחשב בכך שלינקדאין מציעה קרקע פוריה לאנשים המצפים ומחפשים תוכן הקשור לעולם העסקים. בלינקדאין חברים כ 61 מיליון “משפיעים בכירים”. אלה אינם משפיעים במובן של שיווק משפיענים, אלו הם מקבלי החלטות מובילים או משפיעי קבלת החלטות בתוך ארגונים…

בניית אתרים

אתרי אינטרנט הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהעסק ולכלי שיווק מובן מאליו. אתר האינטרנט מהווה סוג של ברירת מחדל לנוכחות הדיגיטלית של העסק והיעדר אתר אינטרנט יחשב במקרים רבות מוזר ובלתי מובן. אתר אינטרנט איכותי ומקצועי הינו כלי חובה המאפשר לעסקים להגיע ללקוחותיהם באופן יעיל יותר, וללקוחות פוטנציאלים למצוא אתכם. אתרי אינטרנט יהוו לרוב נקודת הקשר הראשונה עבור לקוחות פוטנציאליים. אתר אינטרנט מאפשר ללקוחות ללמוד יותר על החברה, על מוצריה ושרותיה, על נסיונה, פריסתה הגאוגרפית, התמחויותיה ואף על אנשי המפתח בה. אתר האינטרנט הוא הפנים של החברה, כרטיס הביקור או תעודת הזהות שלה, והוא מוכרח להכיל פרטים בסיסיים אודות החברה.
אתר אינטרנט עסקי הוא חלק מהותי באסטרטגיית השיווק של כל חברה – הוא מאפשר ללקוחות ללמוד על החברה שלך ועל מוצריה ושירותיה באמצעות מדיה אינטראקטיבית ואינפורמטיבית כמו מפות, סרטונים, דיאגרמות ושאר אמצעי המחשה ותוכן, ולקבל עדכונים שוטפים בדבר התפתחויות חדשות באופן מתמשך ורציף.
צוות המומחים של בירנו מלווה את הלקוחות משלב אפיון האתר בהתאם לצרכי הלקוח, תוך הגדרת מהות האתר וסוגו (תדמית, חנות, e-comerce, פורטל וכו׳) בהתאם לסוג העסק ולסביבה העסקית בה החברה פועלת, תוך התחשבות במטרות ויעדי האתר וקהל לקוחותיו. דרך, עיצוב כל דפי האתר בהתאמה למובייל ולדסקטופ (אתרים ריספונסיביים), ובהתאם לחוק הנגישות, ועד הפיתוח המלא של האתר, לרבות מערכת ניהול תוכן ידידותית למשתמש, והזנת כלל התוכן והעלאתו לאוויר. בנוסף לניסיון המצטבר, זוכים לקוחותינו למסירות והקשבה לצרכיו הייחודיים של כל לקוח ולקוח. המטרה המרכזית שלנו בבירנו היא שהלקוח יזכה לכלי עבודה מקצועי, מבודל ויעיל שישרת את יעדיו העסקיים, יראה מכובד עדכני וחדשני, ויניע את לקוחותיהם לפעולה…

סרטי תדמית

סרטון שיווקי כמו גם סרטי תדמית מהווים נדבך מרכזי במכלול פעילויות הפרסום והשיווק של כל עסק ותורמים במידה רבה להגברת החשיפה והמודעות למותג, הגדלת החשיפה ללקוחות ולשווקים חדשים וכן להגדלת כמות המכירות. בעידן המדיה הדיגיטלית והטרנספורמציה שעולם זה עובר בעקבות משבר הקורונה, סרטונים איכותיים הפכו כלי חובה לקידום וחשיפת עסקים תוך העברת מסרים שיווקים באופן יעיל ומהיר

בעולם רווי אינספור גירויים והסחות דעת, קשה עד בלתי אפשרי לתפוס את תשומת ליבו של קהל היעד שלא באמצעות סרטוני וידאו. סרטוני וידיאו מהווים כיום, אמצעי מרכזי שבאמצעותו צרכנים צורכים תוכן ולכן כל עסק המכבד את עצמו נדרש לסרטון תדמית איכותי אשר מתאר את סיפורו באופן קצר, מרגש וקולע.
סרטי תדמית הנם כרטיס הביקור של העסק שלכם.

הפקת סרטון תדמית איכותי ומקצועי אינו דבר של מה בכך, ולכן הוא דורש מחקר מעמיק ויסודי אשר כולל בין היתר ביצוע פעולות רבות כגון זיהוי וניתוח צרכיו של הלקוח, רצונותיו ורגשותיו הייחודיים של העסק וקהל היעד שלו, וזאת באמצעות העברת מסרים שיווקים, חדים, מדויקים ומתומצתים אשר מזוקקים בסופו של דבר לכדי סרטון המגלם בתוכו את זהותה ומהותה של החברה ואת הסיפור הייחודי שלה באופן מרגש ומלא השראה. סרטון התדמית מדגיש את מקבץ התכונות, היכולות והערכים של העסק ושמהווים עבור קהליהם את הפתרון לאתגרים, הבעיות והכאבים שלהם, את היכולות האנושיות, הטכנולוגיות, הלוגיסטיות והמסחריות הייחודיות של העסק, יכולות המאפשרות בסופו של יום ללקוחות העסק, לקבל פתרון מקיף וכולל התפור בדיוק למידותיהם ובאופן המקנה להם שקט נפשי ובטחון.

טיקטוק

טיקטוק החלה את דרכה כחברה סינית בשם “בייטדאנס” אשר בשנת 2016 השיקה אפליקציה המיועדת לשיתוף קבצי וידאו וסאונד. לאחר כשנה אחת בלבד עלתה ערכה של האפליקציה בעשרות מונים, מה שגרם למייסד להחליט על שינוי שמה לטיקטוק, שם שיוכל להפוך את המותג לקליט יותר בשפות זרות מחוץ לסין.
ואכן, שנה לאחר מכן, טיקטוק צמחה וזכתה לפופולריות רבה בעיקר בשל העובדה שמדובר באפליקציה ססגונית ומיוחדת אשר קלה לתפעול ועונה לצרכיהם של דור הצעיר, אשר נולדו משנת 2000 ואילך המכונים דור הZ.
האפליקציה מכילה “פיצ’רים” רבים המעניקים לגולשים דרך קלה ופשוטה לערוך את הסרטונים באין ספור אפשרויות שונות ומגוונת, מה שמאפשר למשתמש להפיק סרטונים סופר יצרתיים ויוצאי דופן על פי דמיונם הפרוע. ישנה אפשרות לערוך סרטונים במגוון רחב של וריאציות; להוסיף פילטרים, לערוך מוסיקה (מתוך מאגר קיים או מחוץ ליישומון), או לשתף סרטונים של משתמשים אחרים כאשר הסרטונים שלהם מופיעים זה לצד זה כשיש חוצץ בין שני הסרטונים.
נכון להיום (2021) קהל היעד של טיקטוק הוא צעיר ברובו. 25% מהמשתמשים באפליקציה בארה”ב הם מתחת לגיל 18. רוב המשתמשים באפליקציה ברחבי העולם כולו הם צעירים, מתחת לגיל 40.

בדומה לפייסבוק, גם בטיקטוק הפרסום לרוב מורכב משילוב של פרסום אורגני ופרסום ממומן. המקבילה של הפיד בפייסבוק ואינסטגרם נקרא “פור יו” (FOR YOU), הוא למעשה האזור שבו מופיעים הסרטונים שהאלגוריתם של טיקטוק בוחר להציג לכם בהתאם למשתנים רבים אשר רובם תלויים באופי הצפיה שלכם באפליקציה, סוג המשתמשים אשר את עוקבים אחריהם, ואף הרגלי הגלישה שלכם מחוץ לאפליקציה.

גוגל אדס

 גוגל הנה חברת טכנולוגיה גלובלית שבדרך כלל מציעה שירותים או מוצרים מבוססי אינטרנט בחינם, כשהמוצלח ביותר הנו מנוע החיפוש המוכר והידוע שלה. החברה החלה דרכה כפרויקט מחקר של לארי פייג’ וסרגיי ברין, שני סטודנטים בפקולטה למדעי המחשב באוניברסיטת סטנפורד, תוך שימוש במילות מפתח “דירוג עמודים” ו”קישורים נכנסים”. הפרויקט נקרא במקור “BackRub”, אף על פי שבסופו של דבר שונה שם הפרויקט לגוגל ב-1997, מונח שנגזר מהמילה googolplex שנכתבה על הציוד שסיפק חישובים מתמטיים לדירוג עמודים וניתוח קישורים.


כאמור המוצר המוצלח והמפורסם ביותר של החברה הוא מנוע החיפוש שלהם Google Search, המציע למשתמשים תוצאות חיפוש מותאמות אישית על סמך היסטוריית הגלישה שלהם באינטרנט.במרוצת השנים גוגל צמחה, רקמה עור וגידים וגדלה להיות מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, אשר נמצא בשימוש על ידי יותר מ-90% מכל חיפושים ברשת האינטרנט. למוצר יש כ-2 מיליארד משתמשים חודשיים פעילים. זהו מנוע החיפוש הפופולרי ביותר באינטרנט ואתר האינטרנט הגדול בעולם כאשר מדי יום הוא זוכה למאות מיליוני מבקרים השולחים אליו כ־3 מיליארדי בקשות ביום למציאת תוכן באתרי אינטרנט. גוגל הינו מנוע חיפוש המאפשר לגולשים למצוא אתרים המספקים להם את התוצאה “הטובה ביותר” עבור החיפוש שלהם. מנוע החיפוש הוא למעשה מה שמקובל לכנות רשת החיפוש, והתוצאות המוצגות עבור כל שאילתה של הגולש מורכבות מתוצאות אורגניות שהן למעשה מה שהאלגוריתם של גוגל מצא כתוצאות הטובות ביותר עבור הגולש.

קידום אתרים

גוגל הנה חברת טכנולוגיה גלובלית שבדרך כלל מציעה שירותים או מוצרים מבוססי אינטרנט בחינם, כשהמוצלח ביותר הנו מנוע החיפוש המוכר והידוע שלה. החברה החלה דרכה כפרויקט מחקר של לארי פייג’ וסרגיי ברין, שני סטודנטים בפקולטה למדעי המחשב באוניברסיטת סטנפורד, תוך שימוש במילות מפתח “דירוג עמודים” ו”קישורים נכנסים”. הפרויקט נקרא במקור “BackRub”, אף על פי שבסופו של דבר שונה שם הפרויקט לגוגל ב-1997, מונח שנגזר מהמילה googolplex שנכתבה על הציוד שסיפק חישובים מתמטיים לדירוג עמודים וניתוח קישורים.


כאמור המוצר המוצלח והמפורסם ביותר של החברה הוא מנוע החיפוש שלהם Google Search, המציע למשתמשים תוצאות חיפוש מותאמות אישית על סמך היסטוריית הגלישה שלהם באינטרנט.במרוצת השנים גוגל צמחה, רקמה עור וגידים וגדלה להיות מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, אשר נמצא בשימוש על ידי יותר מ-90% מכל חיפושים ברשת האינטרנט. למוצר יש כ-2 מיליארד משתמשים חודשיים פעילים. זהו מנוע החיפוש הפופולרי ביותר באינטרנט ואתר האינטרנט הגדול בעולם כאשר מדי יום הוא זוכה למאות מיליוני מבקרים השולחים אליו כ־3 מיליארדי בקשות ביום למציאת תוכן באתרי אינטרנט. גוגל הינו מנוע חיפוש המאפשר לגולשים למצוא אתרים המספקים להם את התוצאה “הטובה ביותר” עבור החיפוש שלהם. מנוע החיפוש הוא למעשה מה שמקובל לכנות רשת החיפוש, והתוצאות המוצגות עבור כל שאילתה של הגולש מורכבות מתוצאות אורגניות שהן למעשה מה שהאלגוריתם של גוגל מצא כתוצאות הטובות ביותר עבור הגולש.


בנוסף למנוע החיפוש האימתני, גוגל הנה יצרנית של שירותים פופולריים אחרים כמו Gmail, YouTube, Google Maps ו-Google Earth.

פייסבוק

פייסבוק נחשבת לרשת החברתית הגדולה בעולם עם כ 2.91 מליארד משתמשים פעילים מידי חודש.

פייסבוק היתה הראשונה מבין הרשתות החברתיות לחצות את קו מיליארד המשתמשים. מאפשרת יצירת קשר עם חברים: צ’אט, הקלטות ושיתוף תוכן לרבות אודיו, וידאו ותגובות בפוסטים של אחרים, ושיתוף תוכן בסטורי. אפשרות להתאגד בקבוצות דיון בתחומי עניין שונים, מאפשרת לאנשים, קבוצות, עמותות ובעלי עסקים להקים דפים עסקיים. מאפשרת לשחק וליהנות מאפליקציות שונות ועוד. מתאימה במיוחד לשיווק ופרסום עסקים בתחומי ה B2C. רשתות נוספות בבעלות פייסבוק: וואטסאפ ואינסטגרם. 


לאחרונה חשף מנכ”ל החברה, מארק צוקרברג, את חזון המציאות המדומה שלו, מטא, מיזם שנועד לאגד את כל החברות שלו תחת תאגיד אחד ולמעשה ליצור עולם וירטואלי שיאפשר למשתמשים ברחבי העולם לתקשר בסביבה וירטואלית באמצעות משקפי מציאות מדומה (VR)  – הרעיון המרכזי הוא לשנות את האינטראקציה שיש לנו עם עולם האינטרנט – במקום שנצפה במימד הזה מבחוץ, החזון של צוקרברג הוא שנכנס פינה, ניפגש ונתקשר בתוך המימד הוירטואלי. מיזם שאם יצליח עלול או עשוי(תלוי בעיני המתבונן), לשנות את פני האנושות כולה.

מדוע כל עסק שמכבד את עצמו, ובעיקר עסקים בעולמות ה B2C כמו כן מכבש את לקוחותיו, חייב להביא בחשבון את רשת הפייסבוק כאופציה שיווקית משמעותית? 

Ui/Ux

צריך להוסיף דוגמאות לאתרים\אפליקציה או ממשקים דיגיטלים אחרים שהכנו

חווית משתמש הנה ׳סכום׳ האינטראקציות הכולל שיש למשתמש עם המוצר שלך. עיצוב Ux נכון ומדוייק הינו קריטי לחווית המשתמש בעולמות הדיגיטלים. עיצוב טוב מעורר רגש, יוצר חוויות חיוביות ומעודד משתמשים לדבר עליך לזכור אותך ואף לחזור ולקיים אינטראקציות נוספות.
הגורמים החשובים בעיצוב ux הם בראש ובראשונה הבנה של מאפייני קהל היעד, תרבות הצריכה שלו, מנהגיו, ומהותו וכמובן יצירתיות, שימושיות, נגישות, ויכולת למידה אינטואיטיבית.
חלק נכבד משיפור ויעול חוויות המשתמש קשורה לנגישות, פונקציה הכרחית להקלת השימוש, והבהירות בממשקים הדיגיטליים שלנו – כולל אנשים עם מוגבלויות או אנשים הדוברים שפות אחרות מלבד אנגלית.
בתהליך אפיון ועיצוב חווית משתמש, מעצבי UX צריכים להתמקד בשיפור השימושיות והיעילות של ממשק משתמש. על מנת ליצור חווית משתמש טובה יותר, המעצב משתמש ביצירתיות ובידע שלו בפסיכולוגיה, בהכרת התרבות של קהלי היעד, גורמי אנוש, עיצוב גרפי, הנדסת תוכנה ותחומי עיצוב נוספים.

אנו בבירנו עוסקים בכך ביומיום תוך התחשבות בפרמטרים העיקריים על מנת ליצור חוויה טובה ואיכותית מכל מוצר לפי דרישותיו של הלקוח בהתאמה אישית, ובמטה ליצור כמה שיותר מעורבות רגשית וזיקה למותגים של לקוחותינו.

CRE-8 | BIRANO

START YOUR JOURNEY