לכל אחד מאיתנו יש צבע , או פלטת צבעים אשר מוצאת חן בעיניו במיוחד.
הגוון האהוב משתנה מאדם לאדם , ולרוב ניתן לחשוב, כי שימוש בצבע מסויים הוא שיקול אסתטי בלבד , אשר לא מהווה משתנה פסיכולוגי בעל חשיבות.
אך אם נשים לב לכך – נגלה שלא מעט חברות בתחום מסויים , יעדיפו גוון תואם.
צירוף מקרים ? חוסר מקוריות ? , המדע מגלה אחרת:
מסמל רעננות , איזון או מותג הנוגע לסביבה.
כמו כן , ירוק מתקשר בצמיחה ועושר.
וכמו ברמזור – זהו הצבע אשר מסמן ‘צא’ , וכך בטבעיות מעודד חיוביות.
רעננות+אורגניות , ארץ , רוגע ,סביבה וחיוביות
הצבע הכחול מסמל אחריות , אמינות , נאמנות ואף רוגע.
כחול הוא צבע נהדר לחברות אשר עוסקות בתחום הפיננסי , תאגידים כלליים וחברות הקשורות במדיה חברתית רוגע, שלווה , אמינות , הרמוניה , נאמנות
בהיר ואנרגטי! מסמל חום , אופטימיות ותחושת עידוד.
צהוב משאיר רושם של שמחה והתרגשות , ויצירת התחושות האוניברסליות הללו ובהחלט מתאות לכל שכבת גיל.
בהיר , חיובי , חמים , משמח , מרגש
הצבע הסגול ידוע בהענקת תחושת יצירתיות , יוקרה , גוונים כהים יותר של סגול מתקשרים בדרך כלל עם מותגי יוקרה , ואילו גוונים בהירים יותר , מתקשרים עם נשיות רוגע , תוסס , מלכותי , יוקרה , ורוד בדרך כלל מתקשר עם נשיות , רכות ועדינות. בהיר ותוסס. גוונים של ורוד מעוררים תחושת מודרניות , וגישה חברית וקלילה.
נשיות , רכות , מודרניות , טבעיות , רוגע , פתיחות
מעורר תחושת אנרגיה , ובאותו הזמן שומר על גישה חברית , מזמינה ולא מתלבטת. כיפית ושובבה. הצבע הכתום נהדר להראות אנרגיה גבוהה , ובאותו זמן להימנע ממראה כוחני.
חום , שובב , מעודד , חברי , דינמי ,עוצמתי
צבע דינמי ועוצמתי, אשר מעורר תיאבון , ומושך תשומת לב . נהדר לשימוש במותגים אשר מעודדים תשוקה , יש להשתמש בחוכמה , כיוון שהצבע יכול להצביע על כוחניות אהבה , תשוקה דרמה , דינמיות , עוצמה וכוח
מסמל כוח אלגנטיות וסמכות . השחור הינו על-זמני ולרוב נעשה בו שימוש על ידי חברות אופנה , מגזינים , ומותגים יוקרתיים כוח , סמכות , אלגנטיות , יוקרה
אם חשוב לכם שזהות המותג תקלע לסל הערכים של החברה , ותיעשה במקצועיות על ידי אלו המתמחים בכך , צרו אתנו קשר כבר היום.